Ingyenes frissítőpontok

Utolsó frissítés: 2026. július 17. (létrehozva: 2026. július 17.)

 

A nyári melegben fontos sokat inni. 

A kerület több helyén biztosítanak vizet. 

Bárki ingyen kérhet vizet a kerület intézményeiben. 

Bárki ingyen kérhet vizet számos kávézóban, étteremben. 

A vízadó helyeket plakátok és matricák jelzik. 

Akár poharat is tudnak adni. 

De nem minden esetben. 

Egyszerűbb, ha saját kulacsot visz magával mindenki.

A frissítőpontokat az alábbi linken találja: 

https://maphub.net/jvonkormanyzat/jozsefvarosi-frissitopontok

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!