Józsefváros balatoni strandja

Utolsó frissítés: 2025. december 12. (létrehozva: 2025. július 2.)

Józsefváros Önkormányzatának van strandja a Balatonon. 

A strandot józsefvárosi lakók ingyenesen használhatják.

A strand nyitva van június 1-től. 

A strand bezár szeptember 30-án.

A strand minden nap nyitva van. 

A strand reggel 9-kor nyit ki.

A strand este 19 órakor zár be.

A strand Káptalanfüreden van.

A strand címe: 8220 Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 8.

A strandra józsefvárosi lakcímmel ingyen lehet bemenni.

Akinek van józsefvárosi lakcíme,

plusz egy főt is bevihet ingyen a strandra.

A strand honlapja itt található: https://udultetes8.hu/kaptalanfured-strand/

A strandon van öltözőkabin,

ahol át lehet venni a fürdőruhát. 

A strandon van drótkötélcsúszó pálya.

A strandon vannak asztalok. 

A strandon van uzsonnázósarok.

A strandon vannak napozóágyak.

A strandon van strandröplabda pálya. 

A strandon vannak kerti székek. 

A strandon van hinta, 

és homokozó. 

A strandon van pingpong asztal. 

A strandon van játékkölcsönző.

Csoportos látogatást előre kell jelezni emailen. 

A csoportos látogatásról írj emailt erre a címre: udultetes@jkn.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!