Karácsonyfa gyűjtőpontok a kerületben 

Utolsó frissítés: 2026. január 19. (létrehozva: 2026. január 16.)

A kerületben összegyűjtik a karácsonyfákat. 

Ez azt jelenti,  

hogy a díszek levétele után a fenyőfákat le lehet vinni a térre. 

A fát le lehet tenni a földre és ott lehet hagyni. 

A fenyőfákat onnan fogják elszállítani a kerület dolgozói. 

Ez a szolgáltatás ingyenes. 

A kerületben négy helyen gyűjtik a fenyőfákat: 

  • Baross utcai lakótelep (az iskola mellett)  
  • Százados út – Ciprus u. sarok  
  • Rákóczi tér 
  • Szenes Iván tér (a Delej utcai oldalon)  

A kerületben máshol nem szabad otthagyni a fenyőfákat. 

A linkre kattintva meg tudod nézni a gyűjtőhelyeket: 

https://www.mohubudapest.hu/fenyofagyujtohelyek-cimjegyzeke-viii-kerulet 

A kerület dolgozói köszönik, hogy figyelsz a rendre és a tisztaságra. 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!