Lomtalanítás Józsefvárosban

Utolsó frissítés: 2026. június 15. (létrehozva: 2026. április 8.)

Idén is lesz lomtalanítás. 

Mi a lomtalanítás? 

Elszállítják a nagy méretű tárgyakat, bútorokat. 

Amiket már nem használunk a háztartásban. 

A lomtalanítás ingyenes. 

A lomot a ház elé kell tenni. 

Figyelni kell arra, hogy: 

ne akadályozza a gyalogosokat, autókat, bicikliket. 

Nem szabad kitenni ételt. 

Nem szabad kitenni ruhát. 

Nem szabad kitenni autógumit. 

Nem szabad kitenni téglát, csempét. 

Nem szabad kitenni vegyszert, elemeket. 

Nem szabad kitenni kertészeti szemetet 

Nem szabad kitenni szelektív szemetet. 

A rendet közterület felügyelők fogják őrizni. 

A lomokat április 13. és április 20. között lehet kitenni. 

Ez jelenti a lomok kihelyezését. 

A lomokat április 14. és április 21. között viszik el. 

Az elszállítást mindig a következő nap végzik. 

Ez azt jelenti, ha a lomokat 13-án este tesszük ki. 

Akkor az elszállítást 14-én fogják végezni. 

6 körzetre van bontva a kerület. 

Minden körzetben máskor lehet kitenni a lomokat. 


1.körzet 

Palotanegyed 

Kihelyezés napja: április 13. 18 órától 

Elszállítás napja: április 14. 

2.körzet 

Népszínháznegyed 

Csarnok negyed (Népszínház utcától a Déri Miksa utcáig) 

Magdolna negyed (Népszínház utcától a Szerdahelyi utcáig) 

Kihelyezés napja: április 14. 18 órától 

Elszállítás napja: április 15. 

3.körzet 

Csarnok negyed (Déri Miksa utcától a Baross utcáig) 

Magdolna negyed (Szerdahelyi utcától a Baross utcáig) 

Kihelyezés napja: április 15. 18 órától 

Elszállítás napja: április 16. 

4.körzet 

Corvin negyed 

Losonci negyed (Baross utcától Práter utcáig) 

Orczy negyed (Baross utcától a Práter utcáig) 

Kihelyezés napja:

április 16. 18 órától 

Elszállítás napja:április 17.

5.körzet 

Losonci negyed (Práter utcától az Üllői útig) 

Orczy negyed (Práter utcától az Üllői útig) 

Tisztviselőtelep (Elnök utcától az Üllői útig) 

Kihelyezés napja:

április 19. 18 órától 

Elszállítás napja:április 20. 

6.körzet 

Kerepesdűlő 

Százados negyed 

Ganz negyed 

Tisztviselőtelep (Vajda Péter utcától az Elnök utcáig) 

Kihelyezés napja:

április 20. 18 órától 

Elszállítás napja:április 21. 

 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!