Online lakáscsere felület
Utolsó frissítés: 2026. július 17. (létrehozva: 2026. július 17.)
Online is jelezhető a lakáscsere igény.
Új felület készült.
Az alábbi linken található:
A józsefvárosi bérlők használhatják a felületet.
A honlapon elindítható a lakáscsere folyamata.
Fel lehet tölteni a lakás adatait.
És lehet keresgélni a feltöltött lakások között.
Ez azoknak jó, akik költözni szeretnének.
A lakás helye néha nem megfelelő.
Egészségügyi ok miatt is lehet költözni.
A rendszer segít lakást cserélni.
Összeköti a költözni akaró bérlőket.
A honlapon a következő lépésekben lehet lakáscserét indítani:
- Regisztráljon az oldalra.
- Adja meg elérhetőségeit.
(Nem kötelező.)
- Töltse fel a lakása adatait.
- Adja meg csereigényeit.
- Munkatársak ellenőrzik a feltöltést.
(Jelentkeznek, ha nem megfelelő valami.)
- Keresgéljen a feltöltött lakások között.
Részletes kitöltési segítség:
