Szomszédünnepek Józsefvárosban

Utolsó frissítés: 2026. június 11. (létrehozva: 2026. május 27.)

Májusfaállítás 

Az esemény résztvevői májusfát állítanak. 

Mi az a májusfa állítás? 

Egy magyar néphagyomány. 

A fát színes szalagokkal díszitik fel. 

Az eseményen lehet táncolni a fa körül. 

Lehet levelet írni a régi énünknek 

Lehet levelet írni a jövőbeli énünknek.

A résztvevők klodnikot készítenek majd. 

Mi az a klodnik? 

Egy hagyományos hideg céklaleves. 

A résztvevők készítenek lekváros tésztát is. 

A résztvevők készítenek hideg kompótot is. 

Hol lesz az esemény? 

A József körút 19-es számnál. 

Gyereknap a Fidóban 

Gyereknapi program lesz a Fido Parkban. 

A programon lehet sportolni. 

A programon lehet karaokezni. 

Mi az a karaoke? 

Ismert dalok eléneklése és előadása. 

A dalokat csak zenével játsszák le. 

Az eredeti éneket nem lehet hallani. 

A dalszövegeket egy képernyőről lehet leolvasni. 

Ez segít a résztvevőnek elénekelni a dalt. 

A szervezők készülnek finomságokkal is. 

A program ingyenes. 

Mindenkit várnak szeretettel. 

Hol lesz a gyereknapi program? 

A Fido parkban a Koltói Anna téren. 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!