Varjúsimogatás

Utolsó frissítés: 2026. június 11. (létrehozva: 2026. május 14.)

A varjakat sokan nem ismerik. 

A programon megismerheted a varjakat. 

A varjakat menhelyről hozzák a szervezők. 

A varjak barátságosak és nem bántanak. 

A programon lesznek előadások is. 

Az előadásokat madár szakértők tartják. 

A szakértőktől lehet kérdezni is. 

Mikor lesz az esemény? 

Május 16-án, szombaton, 

14 órától 16 óráig. 

Hol lesz az esemény? 

A Dankó udvarban. 

A Dankó udvar a Dankó utca 18. szám alatt van. 

Facebook link: 

https://www.facebook.com/events/4520121761554878

A program ingyenes. 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!