Veszélyes hulladék gyűjtés Józsefvárosban
Utolsó frissítés: 2026. június 15. (létrehozva: 2026. április 10.)
Mi az a veszélyeshulladék?
Olyan anyagok, tárgyak, amiket nem lehet kidobni.
Például akkumulátorok, vegyszerek.
A veszélyeshulladékot utcára kihelyezni tilos.
Gyűjtőpontokon lehet leadni a veszélyeshulladékot.
Csak kerületi lakos használhatja a gyűjtőpontokat.
Ezt a helyszínen ellenőrzik.
Mit kell előkészíteni az ellenőrzéshez?
Személyi igazolványt és lakcím kártyát.
Mikor üzemelnek a gyűjtőpontok?
Délután 2 óra és 6 óra között.
Hol üzemelnek a gyűjtőpontok?
Április. 13. (hétfő) Gutenberg tér 1.(játszótér mellett)
Április. 14. (kedd) Teleki László tér 25. (parkoló sáv)
Április. 15. (szerda) Teleki László tér 25. (parkoló sáv)
Április. 16. (csütörtök) Illés utca 3. (gázművek körüli járda)
Április. 19. (vasárnap) Illés utca 3. (gázművek körüli járda)
Április. 20. (hétfő) Bláthy Ottó utca 34. (zsákutca)
Mit lehet pontosan leadni?
Elektromos eszközöket, például villanykörtét.
Akkumulátorokat, elemeket.
Vegyszereket, például festéket.
Elhasznált háztartási vagy ipari olajat.
Lejárt gyógyszereket, injekciós tűket.
