Virágosztás a Dankó udvarban
Utolsó frissítés: 2025. december 12. (létrehozva: 2025. május 27.)
A Józsefvárosi Önkormányzat virágosztást szervez
a kerület lakóinak.

A virágosztás célja,
hogy sok virág legyen a kerületiek otthonában.

A virágosztás időpontjai:
május 23. 10 órától 16 óráig
május 24. 10 órától 14 óráig
A virágosztás helyszíne: Dankó udvar
A Dankó udvar címe: Dankó utca 18.

A józsefvárosi lakók kapnak ingyen virágcsomagot.
A lakcímkártya bemutatásával igazolhatjuk,
hogy kerületi lakosok vagyunk.

Sok virágpalántát osztanak szét az önkormányzat munkatársai.
Kétféle csomag közül lehet választani.
Az egyik az egynyári virág csomag.
A másik az évelő virág és fűszernövény csomag.
Egy csomagban 5 darab virágpalánta található.
Nem kell előzetesen regisztrálni a virágosztásra.
Érdemes minél előbb menni,
hogy tudjunk választani a csomagok közül.
A virágpalántákat cserép nélkül adják.
A virágpalántákat 2-3 napon belül el kell ültetni.
A virágosztás mellett más programok is lesznek a Dankó udvarban.
Például beadhatjuk az ötleteinket a Részvételi Költségvetésen.
Például kérdezhetünk az önkormányzat ügyfélszolgálati munkatársaitól.
A Rév8 Zrt. izgalmas programokat szervez
gyerekeknek és felnőtteknek.

