Józsefvárosi zöld szám – az elmúlt két hónap mérlege

event_available Utolsó frissítés:

Milyen ügyekben kerestek minket a veszélyhelyzet alatt?

A koronavírus Magyarországra érkezését és a veszélyhelyzet kihirdetését követően a Józsefvárosi Önkormányzat is kihívás előtt találta magát: olyan megoldásokat kellett keresnünk, amelyek gyorsan, a lakosok számára elérhetően és érthetően, azonnali segítséget képesek nyújtani.

Az egyik legfontosabb első feladatunk volt, hogy a megváltozott helyzetről a lehető legtöbb emberhez eljussanak a hírek, legyen szó akár az óvodák nyitvatartásáról, akár az elérhető segítségekről, akár a megelőzést szolgáló hétköznapi gyakorlatokról.

Néhány nap alatt létrejött és március 17. óta működik az önkormányzat ingyenesen hívható zöld száma, amely a hét hét napján, a nap 12 órájában, reggel 8 és este 8 között áll a kerületiek rendelkezésére. A zöld számot üzemeltetők olyan munkatársaink, akik járványidőszakon kívül az önkormányzatban vagy az önkormányzat valamelyik intézményében dolgoznak, és köszönjük nekik, hogy 20-nál is többen vállalták a lakosok hívásainak fogadását, kérdéseik megválaszolását, ügyeik továbbítását.

A hívások abban is segítséget jelentettek munkánkban, hogy pontosabb képet kapjunk a kerületben élők problémáiról, és ezeknek megfelelően alakítsuk saját segítő tevékenységünket. Az alábbi infografika az elmúlt két hónap hívásainak rövid összegzését mutatja meg.

Oldalaink használatához csak a legszükségesebb esetben használunk sütiket (az Ön böngészőjében tárolt adatokat). Ezzel okossabbá tehetjük az oldalt az Ön számára. Kérjük, hogy az oldal használatának megkezdése előtt tekintse át és fogadja el  Adatvédelmi tájékoztatónkat!