Ügyfélfogadási rend és elérhetőségek 2021. március 8. és május 23. között

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

  Ügyfélfogadási rend és elérhetőségek 2021. március 8. és május 23. között
Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy ügyintézéskor ne a megszokott, hanem az itt található telefonos elérhetőségeken keressék az önkormányzat irodáit a jelenlegi időszakban (március 8. és május 23. között). Köszönjük megértésüket!

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek.

A személyes ügyfélfogadás szünetel.

A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon.

Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!

A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256

Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt:  https://old.jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek, de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:

Anyakönyvi Iroda

anyakonyv@jozsefvaros.hu

Általános tájékoztatás: 061/459 2176   

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

– az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,

– a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól  

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás  szünetel.

Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya – 061/459-2277, 0620/539-0533

Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

Alapesetben a támogatás iránti kérelmeket a Polgármesteri Hivatal portaszolgálata (Támpont) előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálat nem tud segíteni a kitöltésben.

Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30

A pénztár nyitva tartása a március 9 – május 23. közötti időszakban: minden kedden és csütörtökön 9.00 – 11.00 között, az alagsori házi pénztárban (támogatások kifizetéséhez és utalványok kiadásához)

Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.

Adóügyi Iroda

Központi tájékoztatás: 0620/377-6854

Kommunális adó ügyekben tájékoztatás kérése:  0620/352-3396

Folyószámla, kiutalás, átvezetés ügyekben: 0620/352-0752

Adójogszabályok értelmezése, eljárási kérdésekben tájékoztatás (építményadó): 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: 0620/246-0945

Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332

Hatósági Ügyosztály     

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755

Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598    

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben: Gyuricza Ramóna 0620/2619981

Városépítészeti Iroda: települeskep@jozsefvaros.hu,foepitesz@jozsefvaros.hu

Közterület-felügyelet zöld szám: 0680/204618    

Humánkapcsolati iroda     

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993    

Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit    0620/443-6144    

Polgármesteri Kabinet: polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/316-9446

Személyügyi Iroda   

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!