Frissítve: november 24.
A hírek a magyarországi járványügyi adatok folyamatos romlásáról számolnak be. Fontos tudni, hogy a beoltott ember is lehet a COVID hordozója, illetve hogy a beoltott ember is elkaphatja a COVID-ot – bár az esetek jelentős részében jóval enyhébb tünetekkel.
Józsefvárosban ügyfeleink közül sokan továbbra is oltatlanok. Az ő oltásuk elősegítésére vezettük be a COVID-oltási támogatást: azzal, hogy az egyén védi magát, mindannyiunkat védi. De oltatlanok még azok a gyerekek is, akik számára még nincs kifejlesztve oltást, és azok is, akiknek más, egészségügyi okokból nem elérhető az oltás.
Mindezek alapján a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalnak is fel kell készülnie a munkavégzés során arra, hogy vigyázzunk ügyfeleinkre, vigyázzunk egymásra és vigyázzunk magunkra.
Milyen szabályok vonatkoznak a Polgármesteri Hivatal munkatársaira?
A Hivatalban minden munkavállaló részére kötelező a maszk viselése a Hivatal épületébe történő belépéskor, lift használatakor, valamint a közös használatú terekben, helyiségekben. (pld: folyosó, lépcsőház, mosdó, tárgyaló stb.) A Munkáltató által kiemelt kockázatúnak minősített munkavállaló Ügyféllel való kapcsolattartás során köteles maszkot viselni, kivéve, ha az ügyfélfogadás elzárt, külön helyiségben történik, ahol az ügyfélfogadó ablaknál elhelyezett plexi fal nyújt számára védelmet. Munkamegbeszéléseken, értekezleteken, kötelező a maszk használata.
Mi a teendő a Hivatalba belépő ügyfelekkel?
A Polgármesteri Hivatalban az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát. A belépő ügyfeleket kérjük a kézfertőtlenítő használatára!
Ha az ügyfél a javasolt biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, részére a hivatalba való belépést meg lehet tagadni.