Új ügyfélfogadási rend a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

event_available Utolsó frissítés:

A megnövekedett rezsiköltségek csökkentése érdekében a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal (Baross utca 63-67). 2022. november 1-től 2023. május 15-ig minden pénteken zárva tart, és péntekenként a dolgozók otthoni munkavégzés keretében fogják munkájukat ellátni. Természetesen a Polgármesteri Hivatal munkatársai ezeken a napokon telefonon és emailen továbbra is elérhetőek lesznek. Az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint változik:

Általános ügyfélfogadási rend:

Hétfő:

08.15-11.30

13.30-18.00

Szerda:

08.15-16.30

TÁMPONT Információs Szolgálat (Ügyfélszolgálat):

hétfő: 08.15-18.00

kedd: 08.15-16.00

szerda: 08.15-16.30

csütörtök: 08.15-16.00

péntek: ZÁRVA

Anyakönyvi Iroda

Az Anyakönyvi Iroda  az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket az általános ügyfélfogadási renden kívül hétfőtől csütörtökig 8.15-11.00 között, előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja:

–  az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;

–  a VIII. kerületben történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

Pénztár:

hétfő: 9.00-12.00

szerda: 9.00-12.00

Rezsitanácsadás a Polgármesteri Hivatalban (Családtámogatási iroda)

hétfő 10.00 – 11.00 és 15:00-16:00

szerda 10:00-11:00 és 14:00-15:00

Közterület-felügyelet (Német utca 15.)

munkanapokon: 08.00-16.00

A pénteki napokon a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és munkatársait az alábbi elérhetőségeken éri el: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/

Ha a könnyebb ügyintézés és tervezhetőség érdekében online szeretne időpontot foglalni a Polgármesteri Hivatalban az Anyakönyvi Irodába vagy az Adóügyi irodába, akkor kérjük, hogy látogasson el erre az oldalra: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/

We only use cookies (data stored in your browser) when necessary to make our sites smarter for you. Please click the Accept button after reading the Privacy Policy!