A 9. Magyar Speciális Filmfesztivál díjátadója
A Magyar Speciális Filmfesztivál röviden Filmfesztivál.
A Filmfesztivált Magyarországon rendezték meg.
A Filmfesztivált 9 alkalommal rendezték meg.
A Filmfesztiválon filmeket mutattak be.
A Filmfesztivál a fogyatékos emberek életére hívta fel a figyelmet.
A Filmfesztiválon külföldi filmeket is bemutattak.
A külföldi azt jelenti, hogy más országban készítették.
A filmeket több városban játszották.
Budapesten.
Egerben.
Szolnokon.
Szombathelyen.
Sok díjat osztottak ki.
Díjat kapott Köteles Erzsébet is.
A film címe: Naplemente! A legértékesebb arany a Földön
Köteles Erzsébet józsefvárosi lakos.
Köteles Erzsébet az Akadályok nélkül csoport tagja.
Az Akadályok nélkül csoport a fogyatékos emberek életére hívja fel a figyelmet.
Köteles Erzsébet a díjjal.

