Józsefvárosi jégpálya
Utolsó frissítés: 2024. január 30. (létrehozva: 2023. november 30.)
Jégpálya nyílt a Horváth Mihály téren.
A jégpálya minden reggel 8 órától van nyitva.
A jégpálya minden este 8 óráig van nyitva.
A jégpályát a józsefvárosi lakosok ingyen használják.
A jégpályán kérik a lakcímkártyánkat.
Ha nincs lakcímkártyánk, akkor fizetnünk kell.
Aki 140 centiméternél alacsonyabb, az 400 forintot fizet
Aki 140 centiméternél magasabb, az 600 forintot fizet.
| A jégpályán jégkorcsolyát használunk.
Használhatunk saját jégkorcsolyát. Használhatunk bérelt jégkorcsolyát. A bérlés azt jelenti, hogy adnak kölcsön jégkorcsolyát. |
![]() |
A bérlés pénzbe kerül.
A bérlés 400 forint a diákoknak.
A bérlés 600 forint a felnőtteknek.
A téli szünetben a józsefvárosi diákok ingyen bérlik a jégkorcsolyát.

