Térvarázs
Várjuk a karácsonyt.
A karácsonyt gyertyagyújtással várjuk.
A karácsonyt programokkal várjuk.
A programok a Horváth Mihály téren lesznek.
A programok hétvégén lesznek.
| Advent első hétvégéje |
![]() |
| December 1., péntek | |||
| Délután fél 5 óra | ![]() |
Boridalok: Szervusz, Mikulás! | Boridalok zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=5bHRU6lKbec |
| Este 6 óra | ![]() |
Macskin – koncert | A Macskin zenekar zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=AdFuppWXhvQ |
| December 2., szombat | |||
| Délelőtt 11 óra | ![]() |
Molnár Szabolcs – mentalista bűvész | A bűvész weboldala: https://molnarbuvesz.hu/ |
| Délután 4 óra | ![]() |
Batyu Színház: Morcos borz ünnepe | A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=borz |
| Este 6 óra | ![]() |
Takáts Eszter duó | A Takáts Eszter duó zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=jGRPTA2nZsE&list=OLAK5uy_l_h9lYE5w-P4psb3EE4lwNLzP8MiU1Z50 |
| December 3., vasárnap | |||
| Délután 1 óra | ![]() |
Kreatív Kráter Kör: Gólyalábas Mikulás és Tértündér | ![]() |
| Délután 4 óra | ![]() |
Kreatív Kráter Kör: Tűzzsonglőr térvarázs | |
| Délután 5 óra | ![]() |
Gyertyagyújtás | Meggyújtjuk az első adventi gyertyát.
|
| Este 6 óra | ![]() |
Orbán Bori Trió – koncert | Az Orbán Bori Trió zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=6z7_ZzSspQw |
| Advent második hétvégéje |
![]() ![]() |
| December 8., péntek | |||
| Délután fél 5 óra | ![]() |
Mesekocsi Színház: A didergő király | Fotó az előadásból: ![]() |
| Este 6 óra | ![]() |
Kaptza – koncert | Ilyen zenét játszanak: https://www.youtube.com/watch?v=YKyiGUsT_vU |
| December 9., szombat | ||||
| Délelőtt 11 óra | ![]() |
Trambulin Színház: Jézuska – betlehemes mézeskalácsmese | Itt lehet belenézni az előadásba: https://www.youtube.com/watch?v=MMq6hNpzxzo | |
| Délután 4 óra | ![]() |
Batyu Színház: Furfangos székely mese | A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=szekelymese | |
| Este 6 óra | ![]() |
Petruska András – koncert | Petruska András zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=eYDalk5wQd8 | |
| December 10., vasárnap | |||
| Délután 4 óra | ![]() |
Batyu Színház: A leleményes lány | A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=lelemenyes |
| Délután 5 óra | ![]() |
Gyertyagyújtás | Meggyújtjuk a második adventi gyertyát.
|
| Este 6 óra | ![]() |
Kucu Banda – koncert és tánc | A Kucu Banda zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Uxd9GSi_2Ks |
| Advent harmadik hétvégéje | ![]() ![]() ![]() |
| December 15., péntek | |||
| Délután fél 5 óra | ![]() |
Bogár Muzsika zenekar – koncert | A Bogár Muzsika zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=e-pwAS1cKQY
|
| Este 6 óra | ![]() |
Ágoston Béla QRtet – koncert | Ágoston Béla QRtet zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Ip_kPWoypxw |
| December 16., szombat | |||
| Délelőtt 11 óra | ![]() |
Mesekocsi Színház: Menjünk együtt Betlehembe! | A Bogár Muzsika zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=e-pwAS1cKQY
|
| Délután 4 óra | ![]() |
Batyu Színház: Holle anyó | A Batyu Színház weboldala: https://batyuszinhaz.hu/main.php?page_d=holle |
| Este 6 óra | ![]() |
Nagy Zoárd Quartet – koncert | Nagy Zoárd Quartet zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=Ip_kPWoypxw |
| December 17., vasárnap | |||
| Délután 4 óra | ![]() |
Cserregő Bábtársulás: Tövisdisznó | A Cserregő Bábtársulásnak nincs weboldala |
| Délután 5 óra | ![]() |
Gyertyagyújtás | Meggyújtjuk a harmadik adventi gyertyát.
|
| Este 6 óra | ![]() |
Kravaiar – koncert | A Kravaiar zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=lg9C4DxpIOw |
| Advent negyedik hétvégéje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
| December 23., szombat | |||
| Délután 5 óra | ![]() |
Gyertyagyújtás | Meggyújtjuk a negyedik adventi gyertyát.
|
















