2M Program – A menstruációs méltóságért
A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ új programja a 2M Program.
A 2M Program ingyenes egészségügyi betétet ad.
Ingyenes betétet a 2M Program ügyfele kap.
Ingyenes betétet józsefvárosi nő kap.
A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ segít az ügyintézésben.
A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ címe:
Népszínház utca 22.
Kőris utca 35.
A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ telefonszáma: 0613330582
Ingyenes betétet automaták adnak.
Ingyenes betétet 3 helyszínen adnak:
Család- és Gyermekjóléti Szolgálat
Népszínház utca 22.
Család- és Gyermekjóléti Központ
Kőris utca 35.
Nappali ellátást biztosító intézmények
Koszorú utca 4.
