Részvételi költségvetés 2024
Elmondhatod milyen legyen Józsefváros.
Elmondhatod:
Mi változzon.
Milyen programok legyenek.
A változásokat a kerületi lakosok kérik.
A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg.
Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra.
Ötlet közösségi változásra például:
Új program.
Új focipálya.
Új ivókút.
Ötlet beadása
Ötletet beadni január 1-től lehet.
Ötletet beadni február 10-ig lehet.
Ötletet beadni lehet személyesen:
Az ötletelő műhelyeken.
A részvételi pontokon.
A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán.
Ötletet beadni lehet online: reszvetel.jozsefvaros.hu
Ötletek megvizsgálása
A jó ötlet teljesíthető.
Az ötleteket megvizsgálja:
Az önkormányzat.
A munkacsoport.
A munkacsoport kerületi lakosokból áll.
Az ötletek listáját a munkacsoport dönti el.
A kerületi lakosok jelentkezhetnek a munkacsoportba.
Szavazás az ötletekre
Szavazni április 1-től lehet.
Szavazni április 20-ig lehet.
Szavazni lehet:
Online.
Személyesen.
Józsefvárosi lakosok szavaznak.
16 évnél idősebbek szavaznak.
