Részvételi költségvetés 2024: ötletelő műhely
Részvételi költségvetés
| Elmondhatod milyen legyen Józsefváros.
Elmondhatod: Mi változzon. Milyen programok legyenek. A változásokat a kerületi lakosok kérik. A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg. |
![]() |
Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra.
Ötlet közösségi változásra például:
Új program.
Új focipálya.
Új ivókút.
Ötletelő műhely
Ötletet beadni január 1-től lehet.
Ötletet beadni február 10-ig lehet.
Ötletet beadni lehet:
Személyesen.
Online: reszvetel.jozsefvaros.hu
Az önkormányzat segít ötleteket gyűjteni.
Az ötletelő műhelyeken ötleteket gyűjtünk.
Ötlet közösségi változásra például:
Új program.
Új focipálya.
Új ivókút.
Az ötletelő műhely időpontja:
január 11, csütörtök.
Este hat óra.
Az ötletelő műhely helyszíne: Premier Kultcafé, Baross utca 1.
A helyszín akadálymentes.
A helyszínre mindenki be tud menni.
A helyszínt mindenki tudja használni.

