Polgármesteri Kabinet
Bemutatkozás
A Polgármesteri Kabinet koordinálja az önkormányzat kommunikációs, tájékoztató és protokoll tevékenységét, tartja a kapcsolatot a lakossággal és szervezi és előkészíti a polgármester és az alpolgármesterek szakmai munkáját.
A Polgármesteri Kabinet részletes feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.
Munkatársaink (18 fő)
irodavezető (polgármester)
I. em. 102.polgármesteri főtanácsadó
I. em. 101.alpolgármesteri referens (Sátly Balázs)
I. em. 102.alpolgármesteri referens (Rádai Dániel)
asszisztens (dr. Udvarhelyi Éva Tessza)
I. em. 104.asszisztens (Rádai Dániel)
I. em. 101.kommunikációs munkatárs
I. em. 105.kommunikációs munkatárs
I. em. 105.sajtófőnök
I. em. 105.ügyintéző-titkárnő
I. em. 102.egészségügyi stratégiai tanácsadó egészségügyi stratégiai tanácsadó
kommunikációs asszisztens
I. em. 105kabinetvezető-helyettes
I. em. 105.