Polgármesteri Kabinet
Bemutatkozás
A Polgármesteri Kabinet koordinálja az önkormányzat kommunikációs, tájékoztató és protokoll tevékenységét, tartja a kapcsolatot a lakossággal és szervezi és előkészíti a polgármester és az alpolgármesterek szakmai munkáját.
A Polgármesteri Kabinet részletes feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.
Munkatársaink (20 fő)
irodavezető (polgármester)
I. em. 102.polgármesteri főtanácsadó
I. em. 101.alpolgármesteri referens (Sátly Balázs)
I. em. 102.alpolgármesteri referens (Dr. Udvarhelyi Éva Tessza)
I. em. 104.alpolgármesteri referens (Rádai Dániel)
I. em. 102.alpolgármesteri referens (Dr. Udvarhelyi Éva Tessza)
I. em. 104.asszisztens (Dr. Udvarhelyi Éva Tessza)
I. em. 104.asszisztens (Rádai Dániel)
I. em. 101.kommunikációs munkatárs
I. em. 105.kommunikációs munkatárs
I. em. 105.sajtófőnök
I. em. 105.ügyintéző-titkárnő
I. em. 102.kommunikációs asszisztens
I. em. 105kulturális referens
I. em. 105.kabinetvezető-helyettes
I. em. 105.irodamenedzser (Sátly Balázs)
I. em. 102.alpolgármesteri referens (Sátly Balázs)
I. em. 102.service design és átláthatósági koordinátor
I. em. 105.