Ismerje meg az üzlethelyiségeket: https://maphub.net/JVsajto/helyisegberlet_palyazat_2023szeptember
Szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó vállalja-e az ajánlott többhavi bérleti díj egy összegben történő megfizetését. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Tulajdonosi, Vagyongazdálkodási és Közterület-hasznosítási Bizottsága fogja elbírálni, és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.
Hogyan tudok pályázni?
A kiadó üzlethelyiségekkel térképünkön lehet megismerkedni. A kiadó üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon, hogy időpontot egyeztessünk a megtekintésre 2023. november 10-ig.
A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosíték összegét, (amely a minimális bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összegű) és beadja pályázatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege (minimális bérleti díj + ÁFA) szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.
Számlaszám: Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.
OTP Bank Nyrt.: 11784009-22229762
A pályázatot elektronikusan kell benyújtani itt: http://jgk.hu/241-hg-006-palyazati-felhivas
A benyújtás határideje: 2023. november 10. 11:30
Ezekre a dátumokra kell figyelni:
szeptember 25.: pályázási időszak kezdete
szeptember 25. – november 10.: üzletek megtekintése
november 10. 11:30: pályázatok beküldésének határideje
november 10.. 24 óra: ajánlati biztosíték befizetésének határideje
november 13. 8 órától: pályázatok bontása
december 31.: eredményhirdetés
Mit kell leadni a pályázathoz?
Bizonyos dokumentumokat valamennyi pályázónak le kell adnia. Vannak olyan dokumentumok, amiket csak a pályázat nyerteseitől kérünk.
Mindenkinek le kell adnia:
- Jelentkezési lap (kitöltendő űrlap tartalmazza)
- Ajánlati összesítő (kitöltendő űrlap tartalmazza)
- Az ajánlattevő nyilatkozatai (kitöltendő űrlap tartalmazza)
- Pályázati biztosíték határidőre történő (ajánlattevő általi) megfizetése a kért bankszámlaszámra
A nyertesnek kell bemutatnia:
- Aláírási címpéldány (jogi személy/szervezet esetén)
- Ptk. előírásai szerinti bizonyító erejű meghatalmazás, amennyiben az ajánlatot nem a cég képviselője nyújtja be vagy az esetleges ügyintézést nem a cég képviselője végzi
- Amennyiben az ajánlattevő nem szerepel a köztartozásmentes adatbázisban, úgy 30 napnál nem régebbi NAV igazolás arról, hogy nem áll fenn köztartozása (beszerezhető: Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál)
- 30 napnál nem régebbi Helyi adó igazolás
(beszerezhető: Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Adóügyi Irodájától Tel: +36 1 459-2511)
- Sorbanállási nyilatkozat (arról, hogy az elmúlt 12 hónapban sorban álló tételt nem tartottak nyilván (beszerezhető: számlavezető banktól)
- Amennyiben szükséges, további okiratok a szervezet átláthatóságának igazolására
Gyakran Ismételt Kérdések
Mire lehet pályázni?
A mostani pályázati körben a Józsefvárosi Önkormányzat 32 üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Kik pályázhatnak?
Pályázatot egyéni vállalkozó és cég adhat be.
Meddig lehet pályázni?
A pályázat benyújtásának határideje 2023. november 10. 11:30
Milyen feltételekkel lehet pályázni?
A pontos feltételeket megtalálni a pályázati kiírásban.
Mi a pályázás menete?
A térképen bemutatott üzlethelyiségek megtekintésére időpontot egyeztetni a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársaival a Tavaszmező u. 2. szám alatti Ingatlanszolgáltatási Irodában személyesen vagy a +36 1 210 4928, +36 1 210 4929 telefonszámon, lehet 2023 július 21-ig.
Az üzletek megtekintését követően be kell fizetni az üzlethez tartozó ajánlati biztosíték összegét 2023. november 10. 24 óráig, továbbá elektronikus formában beadni a kitöltött pályázati dokumentációt a határidőig, 2023. november 10. 11:30-ig.
Mekkora a helyiségek bérleti díja?
Az adatlapon feltüntetésre került minden helyiségre vonatkozóan egy minimálisan elvárt bérleti díj. Amennyiben az ajánlattevő ennél az összegnél alacsonyabb bérleti díjat ajánl, a pályázata érvénytelennek minősül.
Mi az ajánlati biztosíték?
Az adatlapon feltüntetett minimális nettó bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összeg.
Mennyi időre bérelhető ki az üzlethelyiség?
Az üzlethelyiség határozott időre, legalább 1, legfeljebb 5 évre bérelhető, a szerződött időszak letelte után meghosszabbítható.
Milyen szempontok szerint bírálják el a pályázatokat?
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó vállalja-e többhavi bérleti díj egy összegben történő megfizetését.
Hogyan kapom meg a pályázati dokumentációt?
A teljes pályázati dokumentáció elérhető itt: https://www.jgk.hu/dokumentumok/HG-011_helyisegek_palyazati_felhivas_6511c723dc4c7.pdf
Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?
Több helyiségre is lehet pályázni. Egy üzletre vonatkozó pályázati anyaghoz egy űrlapot kell kitölteni, tehát például 2 üzletre való pályázás esetén 2 külön űrlapot kell kitölteni és elküldeni.
Hogyan adhatom be a pályázatomat?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be, ezen a felületen: https://www.jgk.hu/247-hg-011
Milyen formai követelményekre kell figyelni a pályázat beadása során?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be. Ha az ajánlattevő meghatalmazott útján jár el, a teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás eredeti példányát is mellékelni kell nyilatkozatok igazolására szolgáló dokumentumok bemutatásával egyidejűleg.
Milyen esetben érvénytelen a pályázat?
A pályázat érvénytelen, amennyiben a pályázó
- az ajánlatot a felhívástól eltérő módon (nem elektronikusan) nyújtja be;
- az Önkormányzattal és a kiíróval szembeni korábbi fizetési kötelezettségét nem teljesítette;
- a nyilatkozatainak igazolásához szükséges dokumentumokat nem vagy nem megfelelően csatolta;
- az ajánlat nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek, vagy az ajánlattevő nem tett a pályázati dokumentációban foglaltaknak megfelelő ajánlatot;
- valótlan adatot közölt;
- az ajánlatban foglalt tevékenységi kör végzését magasabb szintű jogszabály kizárja;
- a biztosítékot nem vagy nem az előírtaknak megfelelően bocsátja rendelkezésre;
- ajánlatát nem egyértelműen határozta meg, vagy más feltételhez kötötte;
- a megajánlott bérleti díj mértéke a minimum árat nem éri el;
- nem tett részletes és kötelező erejű jognyilatkozatot az ajánlatával kapcsolatban;
- nem vállalt ajánlati kötöttséget;
- nem felel meg a pályázati kiírásban, a jogszabályokban, a jelen eljárási rendben foglaltaknak;
- az ajánlati biztosíték összege nem kerül jóváírásra határidőn belül a kiíró bankszámláján;
- nem jelölt meg bérleti díjat;
- nem jogosult részt venni a pályázati eljáráson.
A pályázat abban az esetben is érvénytelen, ha a pályázó a számára írásban megküldött, hiánypótláshoz szükséges dokumentumokat nem csatolja a megadott időpontig.
Módosíthatom-e a leadott ajánlatomat?
Az ajánlattevő a határidő lejártáig (2023. november 10. 11:30) bármikor és többször is módosíthatja, vagy visszavonhatja pályázati ajánlatát, az ajánlattételi határidő lejártát követően azonban a benyújtott ajánlatok nem módosíthatók.
Mikor kerül sor a szerződés megkötésére?
A pályázat eredményhirdetésére 2023. december 31-én sor kerül, ezt követően fogjuk a nyertes és a nem nyertes ajánlattevőket értesíteni. Szerződéskötésre a nyertes ajánlattevővel előre egyeztetett időpont történik, előreláthatólag 2024 januárjában. A szerződés tervezetek a pályázati dokumentáció 2. számú mellékletében találhatók meg.
Ha esetleg nem találtam választ a kérdésemre, kit kereshetek?
A kiszemelt üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon.