A Józsefvárosi Önkormányzat 2024 decembertől 51 db üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Ismerje meg az üzlethelyiségeket!
Szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Pénzügyi és Tulajdonosi Bizottsága fogja elbírálni és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.
Hogyan tudok pályázni?
A kiadó üzlethelyiségekkel térképünkön lehet megismerkedni. A kiadó üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon, hogy egyeztetést követően lehetőség legyen a megtekintésre is 2025. január 31-ig.
A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosíték összegét, (amely a minimális bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összegű) és beadja pályázatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege (minimális bérleti díj + ÁFA) szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.
Számlaszám: Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.
OTP Bank Nyrt.: 11784009-22229762
A pályázatot elektronikusan kell benyújtani itt: https://www.jgk.hu/palyazatok/helyiseg-berbeadasi-palyazatok/
A benyújtás határideje: 2025. január 31. 11:30
Ezekre a dátumokra kell figyelni:
2024. december 16.: Pályázási időszak kezdete
2024. december 16. – 2025. január 31.: Üzletek megtekintése (2024. december 23. és 27. között illetve 2025. január 1-jén az JGK Zrt. Helyiséggazdálkodási Irodája és Ingatlanszolgáltatási Irodája zárva lesz)
2025. január 31. 11:30: Pályázatok beküldésének határideje
2025. január 31. 23:59: Ajánlati biztosíték befizetésének határideje
2025. február 3. 10:00: Pályázatok bontása
2025. március 31.: Eredményhirdetés
Mit kell leadni a pályázathoz?
A pályázóknak dokumentumot nem kell benyújtani az eljárás során, azonban vannak dokumentumok, amiket eredeti példányban a pályázat nyerteseinek 15 munkanapon belül be kell nyújtania:
Mindenkinek be kell nyújtania:
- Jelentkezési lap (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Ajánlati összesítő (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Az ajánlattevő nyilatkozatai (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Pályázati biztosíték határidőre történő (ajánlattevő általi) megfizetése a kért bankszámlaszámra
Csak a nyertesnek kell bemutatnia:
- Aláírási címpéldány (jogi személy/szervezet esetén)
- Ptk. előírásai szerinti bizonyító erejű meghatalmazás, amennyiben az ajánlatot nem a cég képviselője nyújtja be vagy az esetleges ügyintézést nem a cég képviselője végzi
- Amennyiben az ajánlattevő nem szerepel a köztartozásmentes adatbázisban, úgy 30 napnál nem régebbi NAV igazolás arról, hogy nem áll fenn köztartozása (beszerezhető: Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál)
- 30 napnál nem régebbi Helyi adó igazolás (beszerezhető: Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Adóügyi Irodájától Tel: +36 1 459-2511)
- Sorbanállási nyilatkozat (arról, hogy az elmúlt 6 hónapban sorban álló tételt nem tartottak nyilván (beszerezhető: számlavezető banktól)
- Amennyiben szükséges, további okiratok a szervezet átláthatóságának igazolására
Gyakran ismételt kérdések
Mire lehet pályázni?
A mostani pályázati körben a Józsefvárosi Önkormányzat 51 üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Kik pályázhatnak?
Pályázatot adószámos magánszemély, egyéni vállalkozó és cég adhat be.
Meddig lehet pályázni?
A pályázat benyújtásának határideje 2025. január 31. 11:30
Milyen feltételekkel lehet pályázni?
A pontos feltételeket megtalálni a pályázati kiírásban.
Mi a pályázás menete?
A térképen bemutatott üzlethelyiségek paramétereinek és a pályázat folyamatának egyeztetése a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Helyiséggazdálkodási Irodáján, majd megtekintésére időpontot egyeztetni a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársaival a Tavaszmező u. 2. szám alatti Ingatlanszolgáltatási Irodában személyesen, vagy a +36 1 210 4928, +36 1 210 4929 telefonszámokon, lehet 2025. január 31-ig.
Az üzletek megtekintését követően be kell fizetni az üzlethez tartozó ajánlati biztosíték összegét 2025. január 31. 23:59-ig, továbbá elektronikus formában beadni a kitöltött pályázati dokumentációt a határidőig, azaz 2025. január 31. 11:30-ig.
Mekkora a helyiségek bérleti díja?
Az adatlapon feltüntetésre került minden helyiségre vonatkozóan egy minimálisan elvárt bérleti díj. Amennyiben az ajánlattevő ennél az összegnél alacsonyabb bérleti díjat ajánl, a pályázata érvénytelennek minősül.
Mennyi az ajánlati (pályázati) biztosíték?
Az adatlapon feltüntetett minimális nettó bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összeg.
Mennyi időre bérelhető ki az üzlethelyiség?
Az üzlethelyiség határozott időre, legalább 1, legfeljebb 15 évre bérelhető, ami a szerződött időszak letelte után esetlegesen meghosszabbítható.
Milyen szempontok szerint bírálják el a pályázatokat?
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja.
Hogyan kapom meg a pályázati dokumentációt?
A teljes pályázati dokumentáció elérhető itt:
https://www.jgk.hu/wp-content/uploads/2024/12/palyazati-felhivas.pdf
Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?
Több helyiségre is lehet pályázni. Egy üzletre vonatkozó pályázati anyaghoz egy űrlapot kell kitölteni, tehát például 2 üzletre való pályázás esetén 2 külön űrlapot kell kitölteni és elküldeni – azonban ha valaki nyertesként nem szerződik, az ajánlati (pályázati) biztosíték összegét elveszti.
Hogyan adhatom be a pályázatomat?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be, ezen a felületen:
https://www.jgk.hu/palyazatok/helyiseg-berbeadasi-palyazatok/
Milyen formai követelményekre kell figyelni a pályázat beadása során?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be. Ha az ajánlattevő meghatalmazott útján jár el, úgy a teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás eredeti példányát is mellékelni kell a nyertesnek a nyilatkozatok igazolására szolgáló dokumentumok bemutatásával egyidejűleg.
Milyen esetben érvénytelen a pályázat?
A pályázat érvénytelen, amennyiben a pályázó
- az ajánlatot a felhívástól eltérő módon (nem elektronikusan) nyújtja be;
- az Önkormányzattal és a kiíróval szembeni korábbi fizetési kötelezettségét nem teljesítette;
- a nyilatkozatainak igazolásához szükséges dokumentumokat nem vagy nem megfelelően csatolta;
- az ajánlat nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek, vagy az ajánlattevő nem tett a pályázati dokumentációban foglaltaknak megfelelő ajánlatot;
- valótlan adatot közölt;
- az ajánlatban foglalt tevékenységi kör végzését magasabb szintű jogszabály kizárja;
- a biztosítékot nem vagy nem az előírtaknak megfelelően bocsátja rendelkezésre;
- ajánlatát nem egyértelműen határozta meg, vagy más feltételhez kötötte;
- a megajánlott bérleti díj mértéke a minimum árat nem éri el;
- nem tett részletes és kötelező erejű jognyilatkozatot az ajánlatával kapcsolatban;
- nem vállalt ajánlati kötöttséget;
- nem felel meg a pályázati kiírásban, a jogszabályokban, a jelen eljárási rendben foglaltaknak;
- az ajánlati biztosíték összege nem kerül jóváírásra határidőn belül a kiíró bankszámláján;
- nem jelölt meg bérleti díjat;
- nem jogosult részt venni a pályázati eljáráson.
A pályázat abban az esetben is érvénytelen, ha a nyertes a számára írásban megküldött, értesítőben található dokumentumokat nem csatolja a megadott időpontig.
Módosíthatom-e a leadott ajánlatomat?
Az ajánlattevő a határidő lejártáig (2025. január 31. 11:30) bármikor és többször is módosíthatja vagy visszavonhatja ajánlatát, azonban az ajánlattételi határidő lejártát követően a benyújtott ajánlatok nem módosíthatók.
Mikor kerül sor a szerződés megkötésére?
A pályázat eredményhirdetésére legkésőbb 2025. március 31-ig sor kerül, ezt követően fogjuk a nyertes és a nem nyertes ajánlattevőket értesíteni. Szerződéskötésre a nyertes ajánlattevővel előre egyeztetett időpontban kerül sor, előreláthatólag 2025 április hónapban.A nyertes által benyújtandó dokumentumok listája a pályázati dokumentáció 2. számú mellékletében, a szerződés tervezet a 3. számú mellékletben található meg.
Ha esetleg nem találtam választ a kérdésemre, kit kereshetek?
A kiszemelt üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon.