A „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Ügyosztályvezető, gazdasági vezető munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A gazdasági vezetői munkakör tekintetében:
- a 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (Ávr.) 11. §-a szerint a gazdasági vezetőre nézve meghatározott feladatok ellátása;
- közreműködik az önkormányzat hosszú távú gazdasági stratégiájának elkészítésében.
Ügyosztályvezetői munkakör tekintetében:
- szervezi és ellenőrzi az ügyosztály munkáját, koordinálja és felügyeli szervezeti egységéhez tartozó irodák működését;
- bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések, írásos anyagok előkészítésében való közreműködés, a határozatok végrehajtásának koordinációja és ellenőrzése;
- a képviselő-testületi és bizottsági ülésekre előkészített előterjesztések pénzügyi véleményezése;
- testületi és bizottsági üléseken és egyéb szakmai értekezleten történő rendszeres részvétel, az Ügyosztály szakmai képviselete;
- az önkormányzati és hivatali szerződéstervezetek pénzügyi véleményezése;
- szakmai elemzések, előrejelzések, beszámolók, szakmai javaslatok, egyéb vezetői adatszolgáltatások készítése;
- kialakítja és működteti a vezetői számviteli beszámolási rendszert;
- az ügyosztály kollégáinak értékelésében való közreműködés;
- az önkormányzat jóváhagyott költségvetésének pénzügyi végrehajtásában közreműködés;
- a hatályos szabályzatban foglaltak alapján a kötelezettségvállalással, utalványozással, érvényesítéssel, ellenjegyzéssel, teljesítésigazolással kapcsolatos jogkörök gyakorlása,
- az önkormányzati gazdálkodást érintő központi és a helyi jogalkotás figyelemmel kisérése, az ezzel kapcsolatos jogszabályfigyelés;
- a gazdálkodásra vonatkozó szabályzatok és a számviteli szabályzatok előkészítése, módosítása;
- az ügyosztály ügyfélszolgálati tevékenységének és a hivatali pénztár működésének figyelemmel kísérése;
- szakterületét érintően gondoskodik a képviselő-testületi/bizottsági döntések végrehajtásáról;
- beszámolót készít az intézkedési tervben foglalt feladat végrehajtásáról.
Az irányítása alá tartozó szervezeti egység: a 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (Ávr.) 11. § (2) pontja szerint értelmezett gazdasági szervezet
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség és az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 12. § (1) bekezdésében meghatározott szakképesítés,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Elvárt kompetenciák:
- pontosság, precizitás,
- terhelhetőség,
- jó kommunikációs és koordinációs készség, nyitottság új ismeretek megszerzésére,
- rendszerszemléletű gondolkodás,
- gyors reagáló és adaptációs képesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Önkormányzatnál, vagy Önkormányzat intézményénél, vagy Önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett, legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat,
- Önkormányzatnál, vagy Önkormányzat intézményénél, vagy Önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett, legalább 1-3 éves vezetői tapasztalat,
- Közigazgatási szakvizsga,
- ASP gazdálkodási szakrendszer ismerete.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, mely tartalmazza: a jelentkező legfontosabb személyi adatait; eddigi munkaköreinek, tevékenységének leírását; jelenlegi munkakörét, beosztását
- a képesítést igazoló dokumentumok másolata
- motivációs levél
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,
- a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85. §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
- A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Törőcsik Edit Julianna jegyző nyújt a 459-2208 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67.). Kérjük a borítékon
feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-28/2025., valamint a munkakör megnevezését: Ügyosztályvezető, gazdasági vezető.
vagy
Elektronikus úton a Jegyzői Kabinet Humánpolitikai Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-28/2025., valamint a munkakör megnevezését: Ügyosztályvezető, gazdasági vezető.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt.
Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az Önkormányzat vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 79.000 Ft.
A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft.