Költségvetési és Pénzügyi ügyosztályvezetőt, gazdasági vezetőt keresünk!

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

Dolgozzon velünk! Költségvetési és Pénzügyi ügyosztályvezetőt, gazdasági vezetőt keresünk! Jelentkezési határidő 2025. május 20.

A „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Ügyosztályvezető, gazdasági vezető munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A gazdasági vezetői munkakör tekintetében:

  • a 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (Ávr.) 11. §-a szerint a gazdasági vezetőre nézve meghatározott feladatok ellátása;
  • közreműködik az önkormányzat hosszú távú gazdasági stratégiájának elkészítésében.


Ügyosztályvezetői munkakör tekintetében:

  • szervezi és ellenőrzi az ügyosztály munkáját, koordinálja és felügyeli szervezeti egységéhez tartozó irodák működését;
  • bizottsági és képviselő-testületi előterjesztések, írásos anyagok előkészítésében való közreműködés, a határozatok végrehajtásának koordinációja és ellenőrzése;
  • a képviselő-testületi és bizottsági ülésekre előkészített előterjesztések pénzügyi véleményezése;
  • testületi és bizottsági üléseken és egyéb szakmai értekezleten történő rendszeres részvétel, az Ügyosztály szakmai képviselete;
  • az önkormányzati és hivatali szerződéstervezetek pénzügyi véleményezése;
  • szakmai elemzések, előrejelzések, beszámolók, szakmai javaslatok, egyéb vezetői adatszolgáltatások készítése;
  • kialakítja és működteti a vezetői számviteli beszámolási rendszert;
  • az ügyosztály kollégáinak értékelésében való közreműködés;
  • az önkormányzat jóváhagyott költségvetésének pénzügyi végrehajtásában közreműködés;
  • a hatályos szabályzatban foglaltak alapján a kötelezettségvállalással, utalványozással, érvényesítéssel, ellenjegyzéssel, teljesítésigazolással kapcsolatos jogkörök gyakorlása,
  • az önkormányzati gazdálkodást érintő központi és a helyi jogalkotás figyelemmel kisérése, az ezzel kapcsolatos jogszabályfigyelés;
  • a gazdálkodásra vonatkozó szabályzatok és a számviteli szabályzatok előkészítése, módosítása;
  • az ügyosztály ügyfélszolgálati tevékenységének és a hivatali pénztár működésének figyelemmel kísérése;
  • szakterületét érintően gondoskodik a képviselő-testületi/bizottsági döntések végrehajtásáról;
  • beszámolót készít az intézkedési tervben foglalt feladat végrehajtásáról.


Az irányítása alá tartozó szervezeti egység: a 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (Ávr.) 11. § (2) pontja szerint értelmezett gazdasági szervezet
Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség és az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 12. § (1) bekezdésében meghatározott szakképesítés,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.


Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás,
  • terhelhetőség,
  • jó kommunikációs és koordinációs készség, nyitottság új ismeretek megszerzésére,
  • rendszerszemléletű gondolkodás,
  • gyors reagáló és adaptációs képesség.


A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Önkormányzatnál, vagy Önkormányzat intézményénél, vagy Önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett, legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat,
  • Önkormányzatnál, vagy Önkormányzat intézményénél, vagy Önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett, legalább 1-3 éves vezetői tapasztalat,
  • Közigazgatási szakvizsga,
  • ASP gazdálkodási szakrendszer ismerete.


A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, mely tartalmazza: a jelentkező legfontosabb személyi adatait; eddigi munkaköreinek, tevékenységének leírását; jelenlegi munkakörét, beosztását
  • a képesítést igazoló dokumentumok másolata
  • motivációs levél
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85. §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
  • A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Törőcsik Edit Julianna jegyző nyújt a 459-2208 telefonszámon.


A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67.). Kérjük a borítékon
feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-28/2025., valamint a munkakör megnevezését: Ügyosztályvezető, gazdasági vezető.
vagy
Elektronikus úton a Jegyzői Kabinet Humánpolitikai Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-28/2025., valamint a munkakör megnevezését: Ügyosztályvezető, gazdasági vezető.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt.

Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.


A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 31.


A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az Önkormányzat vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 79.000 Ft.
A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!