Személyügyi Iroda

meeting_room 1082 Budapest, Baross u. 63-67.meeting_room III. em.email szemelyugy@jozsefvaros.hu
Bemutatkozás

A Személyügyi Iroda feladata a jegyző és a polgármester munkáltatói jogköréből adódó feladatok ellátása. Az Iroda tevékenységi köre: munkaerő biztosítása, munkaerő-gazdálkodás, munkakörtervezés, az emberi erőforrás és a szakismeret fejlesztése, teljesítményértékelés, minősítés, ösztönzési rendszer működtetése, javadalmazás, szociális és jóléti feladatok ellátása, munkaügyi kapcsolatok. A Személyügyi Iroda feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.

Munkatársaink (6 fő)
Mlinárcsek Attiláné

irodavezető

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 318.email mlinarcsek@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2153
Kovácsné Mezőfi Krisztina

irodavezető-helyettes

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 320.email kovacsnemk@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2156
Benicz Henrietta

munkavédelmi, személyügyi referens

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 320.email Beniczh@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2155
Lokodi Judit

személyügyi ügyintéző

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 319.email lokodij@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2154
Zeke Krisztina

személyügyi ügyintéző

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 319.email zekek@jozsefvaros.huphone +36 1/459-2234

Oldalaink használatához csak a legszükségesebb esetben használunk sütiket (az Ön böngészőjében tárolt adatokat). Ezzel okossabbá tehetjük az oldalt az Ön számára. Kérjük, hogy az oldal használatának megkezdése előtt tekintse át és fogadja el  Adatvédelmi tájékoztatónkat!