Személyügyi Iroda

meeting_room 1082 Budapest, Baross u. 63-67. meeting_room III. em. email szemelyugy@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2234 phone +36 1/459-2155 home_work +36 20/910-9200 (pénteki napokon!)
Bemutatkozás

A Személyügyi Iroda feladata a jegyző és a polgármester munkáltatói jogköréből adódó feladatok ellátása. Az Iroda tevékenységi köre: munkaerő biztosítása, munkaerő-gazdálkodás, munkakörtervezés, az emberi erőforrás és a szakismeret fejlesztése, teljesítményértékelés, minősítés, ösztönzési rendszer működtetése, javadalmazás, szociális és jóléti feladatok ellátása, munkaügyi kapcsolatok.

A Személyügyi Iroda feladatairól a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában olvashat.

Munkatársaink (6 fő)
Mezőfi Krisztina

irodavezető

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 320. email kovacsnemk@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2156
Benicz Henrietta

irodavezető-helyettes

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 320. email Beniczh@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2155
Vácziné Kovács Emília

személyügyi ügyintéző

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 320. email vaczineke@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2153
Zeke Krisztina

személyügyi ügyintéző

Személyügyi Iroda

meeting_room III. em. 319. email zekek@jozsefvaros.hu phone +36 1/459-2234

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!