Ünnepélyesen is átadtuk az új Ügyfélszolgálatot és a megújult Családtámogatási Irodát a Baross utcában

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

Ünnepélyesen is átadtuk az új Ügyfélszolgálatot és a megújult Családtámogatási Irodát a Baross utcában

Június 19., hétfőtől megújult környezetben várja a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal az ügyfeleit. Az Ügyfélszolgálati Irodát és a Családtámogatási Irodát, valamint az anyakönyvi és adóügyekkel foglalkozó ügyfélkapcsolati munkatársakat a jövőben itt, a Baross u. 66–68. szám alatti épületben érik el.

Az ünnepélyes átadóra június 21-én, szerdán délután került sor. Az eseményen dr. Vörös Szilvia aljegyző köszöntötte a résztvevőket, mint mondta: a 21. századi ügyféligényekre 21. századi válaszokat kell adni, ami nemcsak a versenyképességet növeli, de a közigazgatás hatékonyságát is. „A közigazgatásba vetett bizalom megtérül.” Az ügyfélszolgálat nem panaszkezelés, mutatott rá az aljegyző. „Számíthatnak ránk. Segítünk. Nem nehézségnek, hanem fejlődési lehetőségnek tekintjük a kihívásokat” – magyarázta.

Dr. Vörös Szilvia aljegyző a megnyitón

Az ügyfélszolgálati munkában az ember a legfontosabb, így felértékelődik a szakértelem, a felkészültség, a kollégák elhivatottsága is, emelte ki dr. Vörös Szilvia. Az ügyintézés sikeressége és eredményessége múlik ezen, mondta. Majd megköszönte minden együttműködő kollégának és a partnereknek, hogy méltó környezetben fogadhatjuk a hozzánk érkező józsefvárosiakat, akiknek minden egyes ügyintézés után lehetőségük nyílik véleményt mondani, és kifejezni, hogy mennyire elégedettek. Végül jó munkát, kitartást és sok elégedett ügyfelet kívánt az aljegyző.

Ezt követően megnyitóbeszédében Pikó András polgármester is hangsúlyozta, hogy a legfontosabb kérdésre, miszerint mi a feladata az önkormányzatnak, mi a dolga Józsefvárosban, továbbra is az a válasz, hogy „olyan önkormányzatot szeretnénk, amely ezt a lakhelyet otthonná teszi”.

Pikó András polgármester köszöntője

A polgármester azt mondta, igenis feladatunk, hogy oldjuk az állampolgárok magányát, amelyet alapvetően a törődés, az odafordulás hiánya táplál. „Mi ezt a törődést szeretnénk nyújtani azoknak, akiket szolgálunk, akik hozzánk fordulnak.” A közös hang megtalálását alapvető fontosságúnak nevezte, és felhívta rá a figyelmet, hogy ugyanazzal a törődéssel kell fogadnunk minden ügyfelünket. „Csak így lehetünk mindenki önkormányzata.”

Pikó András végül megköszönte minden közreműködőnek, partnernek és munkatársnak a tervezésben és a kivitelezésben nyújtott segítségét, zárásképpen pedig megerősítette, mennyire büszke rá, hogy „az új épületben 21. századi módon tudunk az ügyfeleinkkel találkozni, és foglalkozni a közös dolgainkkal”.

A köszöntőket követően koccintásra és állófogadásra vártuk vendégeinket, Antalicz Zsolt vezetésével pedig meg lehetett tekinteni a teljesen felújított helyiségeket. Az irodavezető az épületbejárás során részletesen is ismertette a tervezés és a kivitelezés folyamatát, a kialakítás szempontjait.

Köszönjük minden együttműködő partnerünk és kollégánk munkáját, a Józsefvárosban élőknek pedig a türelmet.

Várjuk önöket szeretettel új ügyfélszolgálatunkon

Várunk mindenkit szeretettel a megújult épületben, a részleteket itt olvashatják el: https://jozsefvaros.hu/otthon/hirdetotabla/hirek/2023/06/varjuk-ont-is-a-jozsefvarosi-onkormanyzat-uj-ugyfelszolgalatan/

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!