Polgármesteri Hivatal – Ügyfélszolgálat

Beruházás helyszíne: Budapest Baross utca 66-68.

Beruházó: Józsefvárosi Önkormányzat

Lebonyolító: Ryl-Bau Kft.

Közreműködő: tervező: Singer Design Kft.

További információ: gazdalkodas@jozsefvaros.hu

Beruházás jelenlegi státusza:

 
 
 
 
 
Előkészítés (befejezve)

 
 
 
 
 
Koncepcióalkotás (befejezve)

 
 
 
 
 
Tervezés (befejezve)

 
 
 
 
 
Engedélyeztetés (befejezve)

 
 
 
 
 
Közbeszerzés (befejezve)

 
 
 
 
 
Kivitelezés (befejezve)

 
 
 
 
 
Kész (befejezve)

Beruházás költsége: 200 000 000 (bruttó Ft)

Kivitelezés várható kezdése: 2022/4. negyedév

Kivitelezés várható befejezése: 2023/2.negyedév

Röviden a beruházásról

A Józsefvárosi Önkormányzat olyan hellyé kívánja alakítani a kerületet, ahol a lakosok tudnak kihez fordulni ötleteikkel, javaslataikkal, problémáikkal, ahol felkészült és segítőkész munkatársakkal kerülnek kapcsolatba ügyintézésük során.

Számos ügykör már elektronikusan is intézhető, illetve a személyesen intézhető ügyek esetében időpontok már online is igényelhetők, melyek könnyebb megtalálását a honlap új felépítése és arculata is segíti.

Azonban sok honfitársunk számára a személyes segítség kérés és nyújtás lehetősége elsődleges.

A  Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal számára ezért olyan új ügyfélszolgálat kialakítására kerül sor, ahol a lakosság rendezett, kulturált környezetben tudja hivatalos ügyeit intézni.

Főbb célok:

Új Ügyfélszolgálati Iroda kialakítása a Családtámogatási Irodának jelenleg is helyet biztosító Baross u. 66-68. alatt található épületben.

Főbb műszaki tartalom:

A jelenleg a Családtámogatási Irodaként működő, 525 m2-en működő ingatlan megújítása valamint kibővítése az ügyfélfogadó iroda helyiségeinek kialakításával, a mai kor igényeinek megfelelő belsőépítészeti tervezéssel. Cél hogy egy olyan belső tér jöjjön létre, ami egy jól átlátható, mindenki számára befogadható belső tér, mely kellőképpen tükrözi Józsefváros haladó szellemiségét.

A következő funkciójú helyiségek lesznek kialakítva: ügyfélváró terek, ügyfélfogadói terek, háttér irodák, vezetői irodák, személyzeti és ügyfél mosdók, személyzeti konyha, közösségi tér és irattároló. Egy képzeletbeli vonal fogja elválasztani a két fő funkciót: a családtámogatási és az ügyfélfogadói irodát. Mindkettő külön utcai bejáraton közelíthető meg és saját ügyfélváró térrel rendelkezik. Tényleges lezárás nem lesz, az irodák és ügyfélfogadói terek a hátsó folyosón jól átjárhatóak a dolgozók számára. A háttér személyzeti kiszolgáló helyiségek is közösek lesznek.

Az átalakítás folyamán teljesen új erős és gyengeáramú hálózat valamint vízhálózat kerül kialakításra. Az új vizesblokkoknak megfelelően új csatorna készül. Új klímarendszer és légtechnika kerül kialakításra. A klíma esetén a kültéri egységek a Német utcai felé az egyik portál felső részében lesznek elhelyezve, míg a légtechnika esetében a gép a konyha feletti álmennyezeti térben kerül elhelyezésre és a két konyhaablak felső mezőjében kerül kialakításra a beszívó, valamint a kifúvó ág.

Az ingatlan mindkét bejáratát akadálymentesen alakítjuk ki. A Baross utcai bejárat az utcáról síkban megközelíthető, míg a Német utcai bejárat esetében mobil rámpa elhelyezése szükséges. Utóbbit a recepció alkalmazottai segítségével tudják használni a rászorultak. A szintkülönbséget belső rámpákkal hidaljuk át.

A közbeszerzési eljárás itt található.

A beruházással kapcsolatos hírek, események

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!