Tisztelt józsefvárosiak, kedves ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2024. december 23. – 2025. január 1. között zárva lesz.
2025. január 2-án és 3-án csak a Baross utca 66-68. szám alatt található Ügyfélszolgálati Iroda lesz nyitva. Az irodánál intézhető ügyek listáját itt találja: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek/ugyfelszolgalat
A Polgármesteri Hivatal többi irodája esetében az első ügyfélfogadási nap: 2025. január 6.
Anyakönyvi Iroda
Irat átadás-átvételre a Baross utca 63-67. földszint 5. szám alatti irodahelyiségben van lehetőség 2024. december 23-án (hétfőn) és december 30-31-én (hétfőn-kedden) 8.15-10.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
- az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban az elkészült okiratok átvétele ügyében érkező ügyfelek.
Telefonügyelet 2024. december 23-án (hétfőn) és december 30-31-én (hétfőn-kedden) 8.00 órától – 12.00 óráig. Tel.: 061/459-2269
A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében elrendelt készenlét
A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.
Közterület-felügyelet
A Közterület-felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöldszáma: 06 80 204-618 hívható, kivéve az alábbi napokon:
December 24. kedd 16.00 óra után
December 25. szerda 20.00 óra után
December 26. csütörtök 20.00 óra után
A Zöld szám (06-80-277-256) az ünnepi nyitva tartás alatt a következő időpontokban hívható:
December 23. hétfő 08.00-18.00
December 30. hétfő 08.00-18.00
December 31. kedd 08.00-16.00
Január 2. csütörtök 08.00-16.00
Január 3. péntek 08.00-13.30
Megértésüket köszönjük!
Hasznos információk a téli időszakra:
Kellemes karácsonyt és boldog új évet kívánunk!