Ez a honlap egy próba.
A Józsefvárosi Önkormányzat tájékoztat a fontos dolgokról.
A könnyen érthető szövegek segítenek megérteni a tájékoztatást.
A honlapot újítjuk.
A honlapot javítjuk.
A honlap javításában te is segíthetsz.
Az ötletedet küldd el: katona.krisztina@jozsefvaros.hu
Katona Krisztina az Önkormányzat fogyatékosságügyi referense.
A fogyatékosságügyi referens foglalkozik minden olyan üggyel, ami a fogyatékos embereket érinti.
A könnyen érthető híreket ezen az oldalon találod.
A hírek egymás alatt vannak.
A hírekért görgess lejjebb.
Amelyik hír érdekel, annak a címére kattints rá.
Ha végeztél a hír olvasással, akkor kattints a vissza gombra.
A könnyen érthető kommunikáció jele:

