Könnyen érthető kommunikáció

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

Ez a honlap egy próba.

A Józsefvárosi Önkormányzat tájékoztat a fontos dolgokról.
A könnyen érthető szövegek segítenek megérteni a tájékoztatást.
A honlapot újítjuk.
A honlapot javítjuk.
A honlap javításában te is segíthetsz.
Az ötletedet küldd el: katona.krisztina@jozsefvaros.hu

Katona Krisztina az Önkormányzat fogyatékosságügyi referense.
A fogyatékosságügyi referens foglalkozik minden olyan üggyel, ami a fogyatékos embereket érinti.

A könnyen érthető híreket ezen az oldalon találod.
A hírek egymás alatt vannak.
A hírekért görgess lejjebb.
Amelyik hír érdekel, annak a címére kattints rá.
Ha végeztél a hír olvasással, akkor kattints a vissza gombra.
A könnyen érthető kommunikáció jele:
A könnyen érthető kommunikáció:
Egyszerűen mondja el a bonyolult dolgokat.
Tájékoztat.
Könnyebben megértjük, amit hallunk.
Könnyebben megértjük, amit olvasunk.
A Józsefvárosi Önkormányzat könnyen érthető szövegeket készít.
A könnyen érthető szövegek segítenek megérteni a tájékoztatást.
A Józsefvárosi Önkormányzat tájékoztat a fontos dolgokról.

Tájékoztat:
Támogatásokról.
Programokról.
Érdekességekről.
2026. május 14.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!